Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

bellahund

09-05-2012 kl. 11:17

Set af 1486

En lille historie fra det virkelige liv

Det er efterhånden mange år siden jeg var aktiv på denne debat, men jeg syntes alligevel at i skulle høre om hvordan det kan gå når det ser allermest håbløst ud.

Min mand har virkelig dårlig sædkvalitet og efter undersøgelser blev vi sendt direkte igang med ICSI. Vi havde 2 forsøg i løbet af et år på Skejby Sygehus, det var meget frustrende for der var så travlt altid og så ramte vi ferier, så 2 forsøg var alt vi nåede - begge negative. Da vi ventede på 3. forsøg sagde min mand at han syntes vi skulle prøve sæddoner i det private, for han troede aldrig hans svømmere ville virke. Efter 2 måneder var jeg gravid, endelig! i august 2004 fødte jeg vores første søn. I 2006 prøvede vi igen og jeg blev gravid i første forsøg med donerinsimination, så i februar 2007 fødte jeg vores anden søn. Vi har været enige om at vi så ikke skulle have flere. Men men men efter 12 år uden prævension er jeg pluselig gravid, godt nok meget nyt osv. men faktum er at det lykkedes ham at gøre mig gravid uanset hvad udfaldet bliver.

Jeg vil ønske jer alle held og lykke med drømmen om børn, Vi elsker vores to drenge over alt på jorden og de ved godt hvordan de er lavet.

Svar til dette indlæg

Er spørgsmål Bananne 22-06-12
kl. 21:41

tillykke Mommyx3 09-05-12
kl. 12:59

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook