Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anne K

12-05-2012 kl. 20:34

Set af 1403

Hejsa (2)

Det jeg vil sige med mit indlæg er, tag fat i aspergerforeningen, vær åben overfor diagnosen selv om det er svært.

Der er rigtig, rigtig mange børn med asperger som lever et virkeligt godt liv, men i min optik kræver det at man er åben overfor sygdommen og de hensyn det kræver. Kort sagt, at man accepterer at ens barn er anderledes på en række punkter, og siger ligeud - også foran barnet, at han har asperger. Hvis du har brug for at tale med en der har været der selv, vil jeg meget gerne formidle min venindes telefonnummer til dig, du kan bare maile på [email protected] - hun har utrolig meget indblik i sygdommen, og vil kunen give dig svar på en række af dine spørgsmål - jeg har ikke været der selv, og har derfor ikke helt samme indsigt.

Men, som sagt - børn med asperger diagnosen, kan sagtens blive velfungerende socialt, og have et dejligt og rigt liv.

Kh Anne K

Dette er et svar til Hejsa (1)

af Anne K (12-05-2012 kl. 20:30)

Svar til dette indlæg

:-) Lise 13-05-12
kl. 20:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook