Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

råd søges...

11-06-2012 kl. 14:48

Set af 1811

What to do ??

Jeg er i et forhold, jeg har været i, i 12år !
Vi har to børn sammen og det er mig der primært har stået for hele deres opvækst, indkøb mm. han har stået på sidelinien og været den her "hygge" person der har deltaget når han har gidet !

Han hjælper ikke til i hjemmet, er ekstremt glad for sin computer, så den fylder meget i hans liv og hverdag - den skal stå tændt og hente en hel masse hver dag, som han så skal bruge hele aftenen på istedet for på sin familie.

Jeg bliver ked af det, når vi er ude blandt andre og til komsammen i institutionerne når jeg ser den glæde andre fædre har i øjnene til deres børn, at de render rundt og spiller fodboldt med børnene og leger med dem, hvor min sidder på en bænk med sin mobil telefon eller står og kigger uden at røre sig !

Jeg bliver ked af det, når jeg ser mine børn mangle den her far-rolle (og ja det er nævnt for ham utallige af gange) ligemeget hjælper det !

Jeg føler ikke jeg elsker ham mere ! Han har taget voldsomt på, de seneste år, og kan ikke tabe sig, eftersom han kun lever af pasta, kød og enkelte gange sovs og kartoffel kroketter !
Han røre intet grønt og drikker også en del sodavand...
stiller jeg vand/mælk frem til børnene kommer han med sin sodavand/saftevand som jeg jo så ik kan holde børnene fra (jo de røre ik sodavand, men saften)

Oven i dette, så lyver han også...
Det er småting og før i tiden store ting
(lagde an på andre kvinder (og en veninde) og skrev til fremmede kvinder) han kan stadig lyve og har også bedt børnene lyve om ting for mig fordi jeg ikke måtte vide de eksempelvis havde fået slik

Svar til dette indlæg

2 råd søges... 11-06-12
kl. 14:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook