Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Kirser

18-07-2012 kl. 21:46

Set af 1391

Hurtigere for hver fødsel :o)

1. fødsel - 8 timer fra første ve. Jeg havde vandafgang 1½ døgn før veerne startede og nåede at være godt 3 timer på fødegangen.

2. fødsel - 6½ time fra første ve. Min søn var desværre død i min mave 3 uger før termin, så jeg blev sat igang m stikpiller og var på hospitalet hele tiden.

3. fødsel - 1½ time fra første ve og det var endda tvillinger. Vandet blev taget i 37+0 pga min søns død, så igen var jeg på sygehuset. Og heldigvis for det da, for det gik så surrealistisk stærkt, at selv jm og læger blev overraskede :o)

4. fødsel - 58 minutter fra første ve. Blev sat igang på sygehus primært pga den hurtige fødsel med mine tvillinger, og det viste sig at være klogt.

5. fødsel - 40 minutter fra første ve. Min mand nåede ikke at være med....han sad derhjemme og ventede på barnepigen ;o) Vandet blev taget om eftermiddagen. Jeg havde ingen veer kl. 20.15, hvor JM bad mig ringe til manden og sige, at nu skulle jeg på FG og ha' ve-drop for at få sat gang i sagerne. Da jeg havde talt med manden min, fik jeg et klyx 20.30. Da jeg gik på wc derefter, kom veerne. jeg kravlede fra modtagelsen til FG med veer. Var på FG kl. 21.10 og 21.20 kom min datter ud i livet :o)

Held og lykke! At føde er bare det mest magiske, man kan opleve :o)

Kirser

Dette er et svar til Til jer med 4 børn...

af Mille (17-07-2012 kl. 22:13)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook