Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

nr. 2 på vej

03-08-2012 kl. 20:36

Set af 3590

hjælp til navn...

Hej
Vores lille pige skulle gerne snart komme ud og jeg er den type at der skal være styr på navnet inden hun kommer, men denne gang har det virkelig været svært at finde det rigtige navn. Manden og jeg har faktisk været meget uenige... ja om stort set alting ved navnet. Jeg har indtil nu ville have navnet Karla, men da hverken stavemåden eller navnet var ok for ham og det hele bare var kompromiser begyndte jeg at tænke om. Jeg er så nået frem til at lillepigen kan hedde Vilma, hvilket jeg også synes er et mega sødt navn. Manden kunne godt li det med undtagelse af at han ville stave med W, men nu kan han pludselig også i mellemtiden lide det første navn!
Lige nu er jeg faktisk kommet så meget i tvivl om, hvilket navn jeg bedst kan lide! Typisk simpelthen...
Hun skal have et mellemnavn og der tænker jeg Olivia, uanset om det er Karla eller Vilma. Mellemnavnet skal ikke bruges som kaldenavn. Jeg vil helst, at der kan sættes samme mellemnavn til, så det kun er fornavnet vi vælger ud fra.
Kan I give mig lidt hjælp til hvad I synes om navnene og har I forslag til andre mellemnavne som er bedre (må ikke begynde med L).
På forhånd TAK!

Svar til dette indlæg

Jeg er mest til Jeanette 05-08-12
kl. 13:19

Synes MAMAM 03-08-12
kl. 21:53

Jeg kan bedst lide mig 03-08-12
kl. 21:48

Jeg synes Line 03-08-12
kl. 20:56

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook