Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ung enlig mor..

13-08-2012 kl. 18:27

Set af 1257

Skal man bides i røven....

Skal man bides i røven, fordi ens eks er idiot ???

Jeg har en eks (far til mine to piger) som åbentbart så hvidt jeg har fundet ud af, på økonomisk rutchetur efter han kom KH... Fair nok...
Men...

Jeg har mit liv med mine piger, han har sit !
Han bor i en lille 2V lejlighed, har intet at tilbyde dem, intet at give dem og det legetøj han har stående er noget jeg har leveret, så den yngste har noget når hun er dér !

Nåh men...
Jeg fik for nyligt et brev, om at jeg skulle til møde på kommunen fordi de mistænker mig for ikke at være reelt enlig så jeg skulle komme med 12 måneders udprintning af min konti og pbs oversigter hvilket undrede mig...Vi har været fra hinanden i 3år imorgen d.14 august.

Jeg bliver selvfølgelig sur, kontakter en advokat og min eks og finder derefter ud af, han også har fået brevet og han indrømmer så, han har søgt om en enkelt ydelse på kommunen for at få betalt sin tandlæge regning og det er dérfor vi er indkaldt, fordi han har rod i sin økonomi og de ikke forstår, hvordan han kan leve med de regninger han har, så de mistænker jeg betaler hans regninger og mad mm. og han sover hos mig...

Så nu sidder jeg så hér, efter at have været til møde i torsdags i sidste uge, hvor jeg blev udspurgt noget så ubehageligt om han besøger os, om han henter og bringer børnene i inst. og om han spiser hér mm. latterlige spørgsmål...

jeg forstår godt de skal passe deres job, men helt ærligt, fordi han har rod i sin økonomi og der er huller i hans ansøgning om enkeltydelse til tandlæge regning, så skal jeg hives ind i hans liv !!!!

Svar til dette indlæg

2 Ung enlig mor.. 13-08-12
kl. 18:33

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook