Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

hummeren

23-11-2012 kl. 11:26

Set af 1277

Here goes...

Jeg havde 3 forsøg med min søn på snart 6 år og 13 forsøg med min datter på 8 mdr.

Ja, min historie kan måske også gøre dig ked af det, men husk på at vi er så forskellige.
Når man har endo danner man cyster og de forstyrrer din cyklus. Jeg har altid vidst, at jeg skulle have behandling til graviditet og ellers p-piller resten af tiden.
Kort sagt skal man gøres gravid hurtigst muligt mellem 2 menstruationer for at undgå at en cyste opstår. Jeg har haft mange (husker ikke) forsøg, der måtte aflyses pga. en cyste ved scanningen før inseminationen. Helt ubærligt, men sådan er det bare. Min gyn ville ikke inseminere, hvis der var en cyste, til gengæld er jeg blevet insemineret med 4 ægblærer og det er vist ikke helt efter bogen. Men jo 1 æg er jo nok, det var nok ved min datter i hvert fald. Jeg har haft 1-4 æg efter stimulering og jeg tog godt imod hormonerne - i hvert fald i livmoderen. Jeg blev ret oppustet, fik hovedpine og var vrissen. Men var jeg vrissen pga. stress over det store ønske? Synes ÆL-sprøjten var værst med stærke spændinger i underlivet. Og så er alle undersøgelserne og scanningern nok skyld i, at jeg har det rigtig svært med at blive undersøgt nu. Synes ligesom jeg har lagt krop nok til!

Men ønsker dig al mulig held og lykke og XXXXXX

mvh. Hummeren

Dette er et svar til Behandlingsforløb

af Dafly (23-11-2012 kl. 07:48)

Svar til dette indlæg

Mange tak Dafly 23-11-12
kl. 12:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook