Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Anoligenu

02-01-2013 kl. 13:04

Set af 2235

Hvor lang tid når +40?

Hej

Min kæreste og jer er begge 41, vi har kendt hinanden i lidt over et halvt år, og nu har vi talt om at få et fælles barn. En stor ting for os begge, som vi rigtig gerne vil.
Mine tanker går dog på, hvornår vi skal gå i gang...
Vores forhold endnu så nyt og vi bor ikke sammen, og vores børn hver især har ikke mødt hinanden endnu. MEN det kan jo omvendt tage lang tid i min alder overhovedet at blive naturligt gravid, læste sted at chancen var helt nede på 1% i cyklus :-(
Så selvom alt endnu er nyt, så kan der nå at ske meget før vi overhovedet har en lillebror/-søster.

Jeg forventer ikke et svar på dillemaet, måske mere om I der har samme alder kan fortælle om hvor hurtigt/langsomt det gik jer mht at blive gravide, og om jeres overvejelser ifht ældre halvsøskende?

Bedste hilsner :-)

Svar til dette indlæg

Jeg blev sidst gravid da jeg var 41.... Anne L 25-03-13
kl. 09:10

44 år... Hulda 22-03-13
kl. 14:12

3 x cyklus som 42-årig incognito47 02-01-13
kl. 16:52

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook