Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

olsen

06-05-2013 kl. 11:10

Set af 1992

luksusproblem

Nej, det er nok lidt forkælet i min alder, at tro på, at jeg endnu engang kan "planlægge" min graviditet.

Med de 3 første, blev jeg gravid i 1. forsøg alle gangene. Da var jeg hhv 23, 26 og 38 år. Med nr. 4 blev jeg gravid i 2. forsøg, og der var jeg 40.

Men i 2014 har jeg en datter der bliver 18 til januar, en datter der skal konfirmeres til maj og den 18 årige bliver student og min mand fylder 30 i Juni.

Jeg kan bare ikke se mig selv gravid midt i alt dette, og det vil også stjæle noget opmærksomhed fra mine store piger, som jo også fortjener at være midtpunkt.

Men mon ikke jeg skal få fjernet hormonspiralen omkring min datters konfirmation, så livmoderen har en chance for at komme sig og evt. kan tage imod et æg hen over sommeren ??

Måske skal jeg bare blæse på mit planlægningsgen og komme igang :-)

Dette er et svar til jeg var lige fyldt 43, da jeg fødte

af incognito47 (06-05-2013 kl. 10:23)

Svar til dette indlæg

haha incognito47 06-05-13
kl. 14:31

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook