Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

louise29

29-07-2013 kl. 23:44

Set af 1762

parforhold

Har været sammen med min kæreste i 11 år nu. Vi har ingen børn. Det er gået lidt ned af bakke med vores forhold de sidste 2 mdr. Faktisk i de sidste 6 mdr. syntes jeg det har gået meget op og ned. Her i den sidste månedstid er han blevet irriteret og træt i hovedet af når jeg taler, fordi han syntes jeg taler hele tiden når han er hjemme siger han. og siger at jeg gør noget forkert og får mig til at føle mig dum og jeg har dagligt hovedpine og mavepine af det hele... også kan det gå godt i et par dage hvor vi har det godt og hygger os og føler os som nyforelskede.

Jeg elsker ham stadig og det er mange år vi har været sammen, men jeg syntes ikke det er sjovt at være ked af det næsten hver dag.. og at vi skændtes/diskutere tit. Jeg vil gerne kæmpe for vores forhold men det skal ikke kun være mig der vil og nu har jeg haft lyst til mange gange at gøre det forbi, men hvornår ved man det er det. Jeg syntes det er svært det hele. og især efter alle de år. og folk omkring os ville måske blive syntes det var mærkeligt vi gik fra hinanden, for de ved ikke vi skændtes hele tiden. Aner ikke hvad jeg skal gøre :-(

Svar til dette indlæg

stress? incognito47 30-07-13
kl. 23:29

Kan han have en affære? Hm 30-07-13
kl. 20:49

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook