Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Fru. Olsen

09-12-2013 kl. 09:02

Set af 1932

Ikke gravid (lige nu ;-)

Hej, og et stort tillykke med din graviditet. Det er da helt vidunderligt med en stor børneflok.
Jeg er selv 42 og har 2 piger på 17 og 14, og så har jeg 2 piger på 3,5 og 1,5. Jeg fik ny mand, mellem de 2 hold.
Jeg er ikke gravid nu, men udelukker ikke tanken om barn nr. 5. Tror egentlig at jeg vil stole på NF, men jeg vil ikke udelukke, at jeg vil have taget en moderkage biopsi, for at være sikker på, ikke at få et barn med kromosomfejl. Jeg vil ikke byde min familie, at skulle forholde sig til et handicappet barn.
Vores yngste har kun 1 fungerende nyre, og det er jo ikke noget man kan se på en biopsi, men kun til scanninger. Så hvis NF tallet er fint, så tror jeg egentlig jeg ville stole på det :-)
Held og lykke med baby. Er sikker på, det bliver en gave til alle :-)

Dette er et svar til Hvor manger herinde?

af Ano endnu (04-12-2013 kl. 11:06)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook