Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Helene

04-01-2015 kl. 12:09

Set af 181

Se det fra en anden side

Sådan set synes jeg også, at ideen om at lade forældrene stå for skoledagen en hel uge er meget dårlig. Undervisningen bliver ikke særlig effektiv, og der kan være problemer blandt børnene, som bedst løses af lærerne og ikke af forældrene.

Men hvis det nu er sådan, det bliver (hvis skolelederen siger, at det ikke kan laves om), så er det jo bare at få det bedste ud af. På vores friskole står forældrene for undervisningen en enkelt dag om året, og det er en stor succés: Der er forældre, der har særlige færdigheder, de kan lære børnene, de har været på udflugt til museer og forældrenes arbejdsplads mv.

Selvfølgelig skal en enkelt forælder ikke stå med ansvaret alene - der skal være flere om det. Men en forældreuge behøver altså ikke kun at være dårlig.

Vh. Helene

Dette er et svar til Må skolen det?

af zette79 (02-01-2015 kl. 22:37)

Svar til dette indlæg

Som skrevet længere nede.... zette79 04-01-15
kl. 12:46

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook