Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Zzolla

07-01-2015 kl. 13:13

Set af 187

min 10 årige har også problemer...

dog lidt anderleds. Vi har så valgt at han går et par gange til en børne psykolog, som så giver han hjælp til at håndtere tingene og også plads og tid til at snakke (frirum).

det er selvfølgelige dyrt, så derfor bliver det kun i begrænset omfang. Men det ser ud til at hjælpe.

Så sådan en læerer i skolen vil helt sikker være af stor hjælp. Min søns dansk-klasse lærer mener bare han er doven og umulig. Efter flere år hvor hun har mere og mindre påstået at han intet kan lære og bare er umulig (blandt andet sendt han til speciel undervisning i dansk) og han bliver ved med at skore langt over middle på alle de nationalle test, så siger hun bare at det er forbløffende hvor godt han klarer sig, men han aldrig kan klare at komme videre i systemet (fx gymnasium eller lignende)... Samme lærer stod endna på et tidspunkt og løj alle i andsigtet til forældremøde, hvor vi klagede over dril/mobning (sagde at det var det første hun hørte om det, vi havde bragt det op til alle møder med hende og via e-mail flere gange). Det var først når vi blev bakket op af flere forældre at hun matte erkende at det var (og er, hun har ikke løst det) problem i klassen.
Så af den grund har vi ikke så meget dialog med skolen. Så jeg kender det med at skolen ikke tager det alvorligt. Men måske vi skulle lidt mere. Vi har indskrivet ham til et par privat skoler, han går til psykolog og så snakker vi en del med ham...

held og lykke med det
Solveig

Dette er et svar til Vores dreng trives ikke:(

af Mia (06-01-2015 kl. 21:31)

Svar til dette indlæg

Tak Mia 07-01-15
kl. 14:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook