Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anne L

08-01-2015 kl. 11:53

Set af 790

Nej nu....

Altså, der er da noget du har fået helt galt i halsen.
En skiferie er da en aktiv familieferie, hvor hele familien hygger sig sammen og gerne sammen med venner og deres børn.
Vi har et vennepar vi tager på ski- og sommerferie med, og vi er da max. sammen med vores børn på begge ferier.
Vi bestiller skiskole til vores børn - det tager 1½ time hver dag i 5 dage. Vi bringer dem til skiskolen og henter dem igen og snakker om deres udvikling med læreren, så vi kan øve det resten af dagen. Da vores unger startede som 2½ årige og indtil 5½ år har vi da stået og kigget på, når de har været på skiskole - og snakket med alle de andre forældre, der også stod og kiggede...
Selv da den yngste var 2½ år stod han på ski hele dagen - det havde jeg ikke forventet, men elsker man at stå på ski, så skal der bare nogle kakaopauser til og så ud og stå igen.
Man skal selvfølgelig have styr på sin beklædning, men har man det så fryser man IKKE.
Vores 3 unger elsker at stå på ski og har gjort det fra dag eet. De sidste par år har vores yngste sagt i bilen på vej hjem fra skiferien - jeg vil gerne på skiferie igen i morgen. :-)
Fair nok, hvis man ikke gider det besvær det er for at få hele familien på skiferie. Men at få det til at lyde som noget, hvor vi der tager på skiferie bare parkerer vores unger og selv hygger os. Nej, det er sgu for meget.

Dette er et svar til

af (00 kl. 0:0)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook