Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

anoo

08-01-2015 kl. 22:51

Set af 217

1.håndsindtryk. attitude

jeg er så frustreret over at jeg altid bliver opfattet som selvsikker og også lidt snobbet/ lukket ( forstået på den måde at folk der kender mig fortæller at de inden de lærte mig at kende så mig som en der ikke villle have andre tæt på-

Jeg er lige det modsatte og er ret ked af at jeg har et lille netværk og føler ikke folk kommer til mig, andet end overfladisik.

Kan i hjælpe mig til hvordan man ændre denne adfærd. for jeg vil gerne virke oprigtig så folk ser den jeg virkelig er.
det er hårdt at se hvordan nogle får venner bare de smiler til andre og så skal jeg selv kæmpe for det. Jeg er ret udadvendt får jejg at vide , hvilket jeg ikke helt forstår at folk så synes jeg er snobbet.,.

Så giv gerne dit besyv med af erfaringer/gode råd:-:-)

Svar til dette indlæg

Hmm - det er svært når man ikke Lone Møller 09-01-15
kl. 13:02

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook