Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

SØS!

13-01-2015 kl. 08:18

Set af 276

Ahhh

To arrangementer kan du godt trække fra - skolefesten (som i bund og grund intet har med forældrerådet at gøre, andet end at forældrerådet hjælper til, da hver klasse passer en "forlystelse") er jo for hele skolen dvs. alle børn på samme tid. (med mindre man har mere end otte år mellem sine børn, men så er de store nok så store, at der ikke længere er samme slags arrangementer)

Og nej, jeg synes ikke at to arrangementer om året er meget. jeg er enig i, atd er er meget op mod jul, derfor har vi også valgt ikke at lave noget juletamtam.

Jeg ved ikke, om min søns klasse er speciel, men til de arrangementer vi har afholdt har der været fuld opbakning dvs. fuld deltagelse stort set hver gang. Vi voksne NYDER hinandens selskab og er venenr på kryds og tværs - dejligt!

Vh.

Dette er et svar til Med eks.vis 3 børn (som nogle jo har)

af Mutti (12-01-2015 kl. 21:25)

Svar til dette indlæg

Men er du sikker på Lone Møller 13-01-15
kl. 13:11

Sådan er vi heldigvis forskellige :-) Mutti 13-01-15
kl. 08:44

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook