Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ano

25-01-2015 kl. 10:10

Set af 373

Forhold - fødselsdag

Hej.

Min kæreste og jeg har kendt hinanden i lidt over 1½ år. Vi bor ikke sammen. Vi er børnefri i de samme uger, og har derfor hver anden uge alene - hvor jeg mere eller mindre bor hos min kæreste. I julen var vi dog sammen hele tiden - først hos mig, da jeg havde børn - og derefter hos min kæreste, da han havde sine børn.

Nu har min kærestes ene søn så fødselsdag. Det bliver holdt hos hans ex-kone. Det er faktisk altid hos hende, at der er blevet holdt fødselsdag - og min kæreste er så deroppe til morgenmad og/eller aftensmad. Jeg har aldrig været inviteret med.... I starten har det været OK, for vi havde jo ikke kendt hinanden så længe og kendte ikke hinandens børn så godt. Jeg har dog altid sendt en fødselsdagsgave med derop. Nu har hans søn som sagt fødselsdag igen - og min kæreste har lige spurgt, om jeg vil være med i en gave til sønnen, sammen med ex-konen, dennes nye kæreste (som hun bor sammen med) og min kærestes mor. Jeg har selvfølgelig sagt "ja" - men har efterhånden lidt blandede følelser omkring det hele. Jeg må gerne være med i en gave - men bliver ikke inviteret.
Hvad ville I føle?? Og ville I sige noget??

VH kæresten

Svar til dette indlæg

Tak for alle jeres svar Ano 26-01-15
kl. 07:19

Måske din kæreste prøver at Kathrine 25-01-15
kl. 20:27

måske du kunne.... KamillaS 25-01-15
kl. 19:51

Jeg ved faktisk ikke, om Lisbeth 49 25-01-15
kl. 14:24

når ex-konen britt 25-01-15
kl. 11:24

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook