Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anonymus

26-01-2015 kl. 00:12

Set af 137

Min historie

I 2010 blev jeg ups gravid med min exmand. Vi havde i forvejen 3 børn.. Jeg var meget i vildrede, hans svar var klart ABORT.
D. 26. marts 2010, dagen før min ældste datter blev 6, 3 uger før min yngste blev 1 år, fik jeg en kirurgisk abort. Min hjerte var ikke med, men min fornuft sagde mig at det var det rigtige. Jeg var sønderknust og så babyer alle vegne.
I januar 2011, fik jeg fjernet hele mit underliv pga svære celleforandringer. 3 mdr senere beslutter vi at skilles. I dag har min exmand fået to børn med sin nye kone, den første blev undfanget på deres første date, kun 3 mdr efter jeg flyttede..

I dag har jeg en ny kæreste, men børn kan vi ikke få sammen. Jeg har det meget ambivalent med min exmand, det var hårdt at han kunne vælge noget fra så nemt i vores ægteskab, og ligeså let vælge det til med en ny.. Men sådan er livet..

Jeg fortryder ikke min abort dengang, men jeg er ked af omstændighederne. Allerede dengang havde vores parforhold det svært, og hans manglende forståelse for min sorg over aborten, var helt klart en medvirkende faktor til at nærme os den uundgåelige skilsmisse.

Jeg skriver ikke det her for at skræmme, men for at fortælle dig, at uanset valg, så er der måske gået noget i stykker i jeres forhold, som måske ikke kan reddes, og det skal du nok forberede dig mentalt på. Kan du nogensinde tilgive ham at han vil sætte dig i den her situation. Kan han tilgive.

Store knus herfra

Dette er et svar til Ville I kunne...

af Ano (22-01-2015 kl. 09:12)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook