Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Marianne

26-01-2015 kl. 07:47

Set af 213

Hvorfor er du i tvivl?

Jeg forstår ikke helt, hvad du kan være i tvivl om? KH er ikke et fast forsørgelsesgrundlag, det er en midlertidig hjælp, hvis alt andet svigter.

Mener du helt alvorligt, at der er bedre fremtidsudsigter i at være på KH? Fremfor at få en uddannelse?

En ting er sikkert, - du får ikke et job, hvis du ikke tager uddannelsen! Du har været på KH i 6 år nu, hvordan er det gået med at få et job der?

SELVFØLGELIG skal du da have en uddannelse, - uddannelse er vejen frem!!

Jeg arbejder på et kontor i det off. og har en ok løn, - tror du jeg havde fået det job, hvis jeg ikke havde en kontoruddannelse?`

Det kan være skræmmende, at starte på noget nyt, - især efter så mange år på KH, hvor man - mere eller mindre - har passet sig selv, men hvis man vil give sine børn de bedste forudsætninger for at få et godt liv, uden offentlig forsørgelse, så må man selv være det gode eksempel.

Du skal nok klare uddannelsen! Du skal også nok få en praktikplads, - og måske er der endda et job til dig der, hvor du bliver elev - ellers finder du et job et andet sted! Der er også noget til dig!

Marianne

Dette er et svar til I tvivl

af Gef (25-01-2015 kl. 15:40)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook