Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

anno

27-01-2015 kl. 23:25

Set af 237

Hov, pas lidt på..

Det er faktisk ikke hønseri, men rammende alvor.
Blot en reminder om, at p-piller ikke bare skal bruges til bekvemmelighed og at man skal huske at der også er risici. Ikke bare ved pillerne men jo faktisk også ved at flyve. Det var kombinationen jeg især tænkte på, og fordi det er nyt hun er begyndt at tage dem.

Jeg har en kronisk lidelse der gør, at den bedste behandling for mig ville være, at være på p-piller. MEEEEEN, jeg må ikke tage dem da jeg har en øget risiko for at få blodpropper.
Dette viste sig netop ved at jeg begyndte at tage hormoner, og en blodprop satte sig først i benet og siden i lungen. Vildt skræmmende ikke at kunne trække vejret.

Dette er et svar til Hold da op en flok høns...

af Pauline (27-01-2015 kl. 21:25)

Svar til dette indlæg

Su får da heller ikke P piller P 28-01-15
kl. 18:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook