Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anno

28-01-2015 kl. 21:45

Set af 223

Altså, hør nu her

Du kan da ikke vide om du har en genfejl. Det var det jeg havde.
FaktorVleiden.
Nogen går gennem livet uden blodpropper, men det frarådes at tage p-piller. Faktisk synes jeg, at man burde få undersøgt om man har denne genfejl inden man giver den til unge kvinder. Har du først haft en blodprop, så er der større risiko for at få flere. Jeg har indtil videre haft 4 :(

Det har hverken noget med vægt og at være i top form at gøre.

Jeg er slank og sporty, og den kroniske lidelse jeg har, er endometriose, så det er såmen medført og har intet med dårlig vedligeholde af min krop at gøre. P-pillerne gav MIG en blodprop!

En ting er hvad du har valgt at gøre, men jeg synes det var et dårligt forslag, når det "bare" er fordi man bare skal i badeland, og mht dig (og andre), var det en reminder om, at det ikke bare er noget man tager.
Du blander 3 risici sammen. 1. P-piller i sig selv. 2. P-pille opstart. 3. lang flyvetur.

Men god rejse :) Jeg ville personligt heller ingen steder kunne tage med mens. Her er det dog fordi jeg slet ikke kan bevæge mig pga voldsomme smerter. Den voldsomme blødning er afhjulpet med spiral, som også lindrer på smerterne.

Dette er et svar til Su får da heller ikke P piller

af P (28-01-2015 kl. 18:18)

Svar til dette indlæg

Overdrevet... Pauline 28-01-15
kl. 22:47

Ps. Jeg ryger heller ikke ;) (t) Anno 28-01-15
kl. 21:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook