Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

zette79

01-02-2015 kl. 22:35

Set af 266

Njaaa....

Det er lidt svært at svare på - Der er ting jeg synes er lettere end andet og jeg kan høre på resten af mit hold at alle på et eller andet tidspunkt har været ved at hive håret af sig selv fordi de synes noget af stoffet er svært. Jeg skal kun i gang med 5. modul, men allerede nu kan jeg se at teorierne vi er blevet præsenteret for går igen og man får derfor opbygget større og større kendskab til dem og får anvendt dem på forskellig måde og det hjælper på det.
Jeg har lige været til første eksamen med karakter og på trods af at jeg synes der var flere ting jeg ikke var helt skarp i lykkedes det mig at få 12, så de forventer absolut heller ikke at man kan anvende teorierne til fulde i starten af uddannelsen.

Jeg tror så også at det handler om hvad man har af uddannelse i forvejen, jeg er uddannet social og sundhedsassistent - Og det har været rigtig svært for mig at gå fra elev-rollen til at være studerende, så det har jeg brugt meget krudt på, det er først nu efter et år som studerende at jeg føler jeg har fundet mig til rette i rollen og har fået studie, arbejde, familie osv. til at gå op i en højere enhed.

Zette

Dette er et svar til Tak og

af Mia (01-02-2015 kl. 19:57)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook