Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Berlin

03-02-2015 kl. 08:26

Set af 161

hvad med jeres eget soveværelse?

Jeg kan høre på jeres svar, at 10 m2 er lidt i den lille ende, men at det også afhænger af rummets form og hvordan det ligger i huset...

mht vores 2 børneværelser har det ene udgang til entreen - godt for en stor pige, der kan lide privatliv. Hendes lillebror får udgang direkte til stuen, hvad der også er godt for en 6 årig dreng, der kan lide at kunne se resten af familien, og somme tider stadig leger ting på gulvet, der fylder; de lege kan så nemt forlænges ind i stuen.

Værelserne er som sagt begge 10 m2. Der kan lige stå en seng på tværs for enden af dem, så de ikke virker som lange tunneller. Vores eget soveværelse bliver 20 m2, men rummer så udover tøjskabe også skabe med ting fra resten af huset... så... hvor store er jeres soveværelser? er det et vigtigt rum for jer, eller bare et sted man sover?

Soveværelser i fx England og USA tit er pænt store luksus-komfortzoner med puder og fint tapet, og det er mit indtryk at folk er lidt mere spartanske i Danmark, men man ser jo ikke så tit forældresoveværelset hos andre familier...!

Dette er et svar til børneværelser - størrelse mm

af Berlin (02-02-2015 kl. 18:19)

Svar til dette indlæg

Her har Nora det største værelse Nørrebro 03-02-15
kl. 12:10

25 m2 JEB 03-02-15
kl. 09:40

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook