Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anne

06-02-2015 kl. 13:49

Set af 353

min datter er sur på sin veninde

Kære piger,

Min datter holder snart fødselsdag og lige da vi havde fundet på hvad vi skulle lave for pigerne i hendes klasse, skrev vi ud på forældre intra så de kunne krydse dagen af i kalenderen. Arrangementet blev brunch lørdag formiddag med bio tur bagefter.
Et par dage efter kommer der så en besked fra en anden forælder i klassen, hvor pigen også holder fødselsdag. Om fredagen og med overnatning til lørdag formiddag:( Jeg blev helt paf og i spurgte om hun ikke havde set min datters invitation, til dagen efter. Jo, det havde hun da, men desværre kunne de ikke rykke dagen.

I løbet af dagen tikkede det ind med smser fra pigernes forældre, at det var helt vanvittigt at denne her mor havde placeret sin datters fødselsdag dagen før osv osv. Det virkede som om de ville boycutte den anden piges fødselsdag fordi de syntes det var tarveligt af moren:(

Jeg får rykket rundt på min kalender og rykker bagefter min datters fødselsdagsfest et par uger frem. Ret irriteret på moren og hele situationen, men jeg ville ikke have det skulle gå ud over hendes datters fødselsdag. Jeg fortalte selvfølgelig min datter om situationen og at jeg måtte rykke arrangementet.

Fødselsdagen for pigen er næste fredag og min datter nægter at tage med:( Hvad pokker gør jeg. Jeg vil jo ikke presse hende til at tage med, men hun er så sur og irriteret på hendes veninde selvom vi forældre slet ikke gider bruge krudt på det. Vi har fortalt om, at det jo ikke er pigen skyld osv osv, og at vi ikke er sure, og at det jo ikke var noget problem at vi flyttede festen. Men hun står altså fast på sin beslutning..

Svar til dette indlæg

2 anne 06-02-15
kl. 13:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook