Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zzolla

16-02-2015 kl. 10:02

Set af 206

jeg er enig

vi kender alle sammen det at en sød veninde har en mand som man ikke er vild med.

Det gør ikke at man dropper kontakten, at man ikke ser hende og den ikke så sød/sjarmerende/ordenlig mand hun har. Eller bare en mand du ikke har kemi med... sådan er det nogle gange. Man er høflig og møder hende og nogle gange dem begge sammen, hvis man altså værdsætter veninden.

Og hvis din mands venner har gjort det, altså været høflige og imodekommende og du ikke har kunnet mærke det på dem, så synes jeg bare du skal køre det videre. Det er ju ikke sådan at de har været uhøflige over for dig, fortalt din mand at de synes dårligt om dig. Nej de har opført sig ordenligt, som du selv ville over for en mand til en veninde, som du ikke breeder dig særlig meget om.

Min tidligere beste veninde har ikke længere NOGEN egen venner. Efter hun begyndte at komme sammen med sin mand, så har han så stille og roligt, sørget for at de kun ser hans venner. Tror ikke han gør (ifølge hende i hvert fald) det aggressivt, det er mere, hver gang hun har lavet en aftale eller spørger efter en aftale med en af sine gamle venner, så har han ikke tid, det passer dårligt....

Først troede jeg det kun var mig når jeg lagde mærke til det for ca 10 år siden. Men så kom jeg til at snakke med to af hendes tidligere meget gode veninder og de har præcis den samme historie.
Og det sjove/triste er at hun kan ikke lide hans venner særlig godt, tror kun det er et eneste vennepar hun kan lide, men alligevel omgås hun nu kun de mennesker han har valgt...

Så roligt, ikke lade din mand tabe venner grundet dig.

Dette er et svar til Men betyder det noget?

af Sophia (13-02-2015 kl. 19:18)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook