Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Kamma

16-02-2015 kl. 11:12

Set af 205

6-700 plejer jeg at give

Jeg har været afsted 3 gange med en såret kat.

Dyrlægen har taget temperatur, som hver gang har været forhøjet. Den ene gang haltede kattenog dyrlægen fandt et betændt bidsår på benet. Anden gang var det et bidsår på halen, og her for et par uger siden haltede han igen. Denne gang fandt de ikke noget bidsår, men han havde feber -så vi fik antibiotika med hjem og det hjalp hurtigt. Det fik vi også de andre gange.

De tager ikke røngtenbilleder, medmindre antibiotika ikke hjælper efter 1-3 døgn. Det gør vores dyrlæge i hvert fald ikke, og du kan jo foreslå denne fremgangsmåde jeg har beskrevet her.

Oh, the joy af en udekat. I nat havde vores kat slæbt en mus ind via kattelemmen, som han legede tagfat med i nat og nu ved vi ikke hvor musen er :( Plejer ellers først at lukke kattelemmen om natten tættere på foråret, men den bliver lukket nu. I stedet for vi så fornøjelsen af en kat der sidder og slår sit halsbånd mod vinduet ind til soveværelset for at vække os, så han kan blive lukket ind. Møgdyr!

Dette er et svar til hjæææælp..... dyrlæge...

af scout (15-02-2015 kl. 23:46)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook