Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Stine

18-02-2015 kl. 15:17

Set af 1260

Det lyder da som en OK regel....

som vi godt nok ikke har hos os, da min mand holder af at hænge ud med vores to største (10 og 12) lørdag aften.

Men jeg synes, at det er helt rimeligt, at der er noget, der hedder voksentid. Hvis de voksne ellers har været sammen med børnene i løbet af dagen (hvilket for mange er en selvfølgelig), tror jeg ikke, at børn tager skade af at lade de voksne se en kriminalfilm, tale sammen eller ligefrem elske om aftenen i weekenden, mens de selv sover til nogenlunde normal hverdagstid. Jeg tror faktisk, at det er sundest at holde ca. samme sengetid hele ugen.

I min optik kan weekendaftenhygge lige så godt være noget med en god, tidlig middag og så lidt spil/musik (herhjemme spiller far og søn guitar), oplæsning eller film i tidsrummet 19-21 som senere.

Mange børn tror, at de er universets midtpunkt. Jeg tror ikke, at de tager skade af at opleve, at ikke nødvendigvis gælder 24 timer i døgnet.

Stine

Dette er et svar til Hvorfor skal hun være på værelset

af SØS! (18-02-2015 kl. 12:57)

Svar til dette indlæg

Herhjemme MAMAM 18-02-15
kl. 20:05

Du har vel ikke fået børn Louise 18-02-15
kl. 17:56

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook