Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Stine

18-02-2015 kl. 19:31

Set af 1274

Jo, ligesom jeg lukker dem inde i skolen

mens jeg selv er på arbejde (hvor de ikke er velkomne). De er heller ikke velkomne, når jeg tager på café med vennerne eller foretager mig andet beregnet for voksne. Jeg kan sågar aftale med dem, at de holder sig på deres værelser (når de har hilst på), når jeg en sjælden gang har en veninde på besøg en eftermiddag.

Mine børn er som skrevet i mit første indlæg også i stuen sent lørdag aften, og vi er ikke sådan en struktureret familie med faste sengetider i weekenden, selv om jeg tror, at det til en vis grad kunne være sundt. Det, jeg skriver, er, at hvis børn ellers får nok opmærksomhed og omsorg fra deres forældre (hvilket mange børn får), så er det efter min mening absolut ikke noget problem, at de oplever, at deres forældre prioriterer deres parforhold eller dem selv lørdag aften efter kl. 21. Det er efter min mening snarere et problem, at mange unge mennesker aldrig har oplevet ikke at stå i første række konstant.

Jeg synes, at det er intolerant at have noget imod, at andre mennesker indretter deres lørdag aften anderledes end man selv gør. Vi kan hurtigt få travlt med at se skævt til hinanden med sådan en indstilling.

Venlig hilsen Stine

Dette er et svar til Du har vel ikke fået børn

af Louise (18-02-2015 kl. 17:56)

Svar til dette indlæg

Tror at jeg i første omgang Lone Møller 20-02-15
kl. 10:55

Har det på samme måde Rikke 19-02-15
kl. 15:42

Jeg er målløs Trisse 18-02-15
kl. 21:48

Det ligger så fjernt fra mig MAMAM 18-02-15
kl. 20:11

Det ligger så fjernt fra mig MAMAM 18-02-15
kl. 20:11

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook