Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Marianne

23-02-2015 kl. 07:24

Set af 255

Sakset fra Frederiks Caremaker side

Siden jeg i januar 2006, blev diagnostiseret med kræft, germinal teratom, har jeg gennemgået 58 kemo behandlinger, 8 operationer og omkring 100 strålebehandlinger.

I 2009 blev jeg erklæret uhelbredelig - med en forventet levetid på 1 måned. Jeg fik tilbudt kemo som livsforlængende, men jeg takkede dengang nej. Min sidste tid med mine drenge skulle være indholdsrig og med kvalitet!! Med kemo vil dette ikke være muligt idet kemo gør mig sløj og mere syg.

Kræften tog heldigvis ikke livet fra mig – men gennem en fornuftig sammensætning af kost og den rette motion - håb og optimisme har jeg formået at leve med en dødelig sygdom.

Desværre har kræften vokset en del på det seneste og for nylig og jeg er lige stoppet en livsforlængende kemobehandling da den ingen virkning havde på kræften.

Min mulighed.

I udlandet kan jeg blive behandlet med immunterapi. Denne behandlingsform går ud på at styrke kroppens eget immunforsvar, på en helt specifik måde, der ikke kan sammenlignes med en generel styrkelse gennem kost og motion.

Immunforsvaret geares til at genkende og angribe kræftcellerne samtidig med at svække kræftcellernes evne til at forsvare sig.

Immunterapi har kureret ellers opgivet terminalpatienter og heri ligger mit håb.

Prisen for 10 behandlinger er 400.000kr incl forudgående konsultationer, rejse med ledsager mv.

Dette er et svar til Jeg formulerede det dårligt.

af Lulu (23-02-2015 kl. 06:11)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook