Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Hans-2

24-02-2015 kl. 21:28

Set af 200

Den sociale arv

Nu skal i lige lægge mærke til en ting. Jeg skrev hvordan jeg tror at det vil have gået mig hvis jeg havde været skilt for 25 år siden. Det er en tænkt historie og sådan en historie kan man lægge til eller trække fra.
Vores Datter har en veninde som i dag er Guptilog professor på Københavns universitet. Lad os kalde hende Anna
Hun var en utrolig vilje stærk pige, som havde et halve til barndom Hun var kun 10 år da hun stod kl. 12 om natten og banke på vores soveværelse vindue . Der stod hun med sin dyne, pude ,bamse og nattøj og ville ind. Hun vidste at i vores hjem var det trygt og varmt, mad og en seng at sove i
I dag er hun professor. Men vil ikke have børn og måske forstår man det godt
Har man viljen til at bryde den socialearv så kan det lade sig gøre, men kræfterne kommer sjælden hjemme fra . I det tilfælde lever vi i et godt land Danmark
Hun kommer stadig her når det byder sig
Ja Rita er et helt fantastisk menneske og alle især børn holder af Rita

Dette er et svar til Hold nu op!!!

af Lulu (24-02-2015 kl. 19:42)

Svar til dette indlæg

Hele den sociale arv Ln 27-02-15
kl. 16:14

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook