Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Gitte

26-02-2015 kl. 00:09

Set af 163

Hans har forlængst vundet, og med rette

fordi Hans formår at få jer op af stolene hver eneste gang, han slår noget op, og det uanset om han besvarer- eller starter en tråd.

At Hans, som i øvrigt altid logger sig ind, er stolt af sin familie, er da fuldtud forståeligt. Hvis mine unger klarer sig på lige fod, som Hans' børn trods deres beskedne, men trygge opvækst, vil jeg faktisk være et lykkeligt menneske.

Tanker og mange andre har altid været på nakken af manden; deres mistanke om en fordækt og lummer gammel mand, der sidder og rykker i pjorten, er jo himmelråbende latterlig og direkte ondskabsfuld og modbydelig.

Jeg VED at enkelte individer fra NB, at de har modtaget hjælp fra Hans og Rita, og ingen pipper, når Hans stiller op med verbal hjælp til start af bilen eller andet, som KAN koste mange penge på et værksted/ håndværker.

Hvis I ikke vil have Hans her, er det bedste I kan gøre, at ignorere ham 100%, for hvem gider at skrive uden at blive svaret, men jeg ved godt, hvem jeg holder på i den leg!
Jeg synes, det vil være ærgerligt, hvis Hans også forsvinder fra NB. Nå, det var bare sådan en tanke jeg fik, efter at have skimmet trådene og opdaget en tråd, omhandlende hvem vi savner her på siden.

Fortsæt Hans, du er god nok, og lad hønsene kagle (-:

Dette er et svar til Ahmen altså

af Tanker (25-02-2015 kl. 21:49)

Svar til dette indlæg

Hans forsvinder da ikke Ln 27-02-15
kl. 15:52

Må jeg være fri Tanker 27-02-15
kl. 13:48

Du må være ny her? Anne 26-02-15
kl. 00:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook