Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

nanne71

02-03-2015 kl. 21:16

Set af 179

jeg synes dit danske er super!

Jeg er så en af dem der synes dit danske er super-duper, og sagtens forstår at du ikke prioriterer at finpudse det. Men ok, min tegnsætning på dansk røg fløjten en gang efter gymnasiet (da jeg holdt op med at skrive dansk) og jeg kunne jo nuppe et kommaterings kursus eller to, hvilket jeg har ladet blive ved overvejelserne;-)

Eller måske er situationen bare at jeg forstår dine prioriteringer, du behersker sproget på et niveau der gør du kan udtrykke nuancer og ikke bliver misforstået, og det synes jeg er et flot niveau for sprog nr 3. Egentlig spøjst at være efter dig for dette, du taler og skriver tre sprog på et højt niveau, hvor jeg godt er klar over det danske er det dårligste....

ps jeg lærte aldrig at skrive hverken norsk eller fransk - og det handlede ikke om arrogance, selv om jeg er mega arrogant;-)))))

MArianne

Dette er et svar til Hvorfor?

af Zzolla (02-03-2015 kl. 12:34)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook