Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mykene

04-03-2015 kl. 16:46

Set af 73

Vi har fravalgt det

Hej igen

Min mand og jeg har helt bevidst fravalgt par-venner, par- middage etc. Jeg har det ret anstrengt med den slags, men det er en anden sag.

Jeg er MIG selv om jeg er blevet gift og jeg ønsker ikke en masse nye bekendtskaber på den baggrund. Hvis ikke jeg har noget til fælles med min mands venners koner/kærester så bliver de ikke en del af mit liv andet end et høfligt goddag hvis jeg mødte dem. Det samme gør sig gældende for min mand der heller ikke bliver introduceret til mine veninders mænd. Vi ville sige nej tak til at deltage i en parmiddag invitation.

Det betyder jo ikke at vi ikke har mødt disse mænd og koner, men da vi har investeret så lidt tid i det, er de jo stadig fremmede for os

Jeg har ganske enkelt ikke brug for den der fælles zone hvor vi smelter sammen. Vi har nogle fælles interesser som vi dyrker intens sammen som par og så har vi et liv med hver vores venner uden for det.

Jeg nyder at min mand ikke er fedtet ind i mine venskaber, for det gør at jeg kan tale med ham om ting omkring mine venner og vide at det er helt neutral zone for ham.

Jeg har aldrig oplevet det som et problem da de fleste i vores omgangskreds har det på samme måde, og lige som os, føler den her par-mani som værende en kunstig anordning. (Her ved jeg godt at andre er uenige, men jeg er også lidt sær med mange ting)

Camilla

Dette er et svar til Enig - og fuldt forståeligt

af Marianne (04-03-2015 kl. 14:55)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook