Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

zette79

10-03-2015 kl. 09:32

Set af 271

Sjovt så forskellig man kan se tingene.

Vi har LANGT under de 17.000 - Ja faktisk har vi ikke engang halvdelen selvom vi indregner børnepenge.

Her er hverken ferier eller udflugter en del af det daglige og opsparing er en by i Rusland ;) Vi lever i den grad fra hånden til munden og større anskaffelser kræver at vi enten låner eller venter med at købe til fx der kommer børnepenge, bonus eller nu vi får skattepenge tilbage.

Det skal siges at jeg pt. er på SU, men selv med fast job havde vi ikke 17.000 i rådighedsbeløb.

Og så blev jeg altså nysgerrig - Hvad sparede i op, da I ikke kunne spare ret meget op? Har på fornemmelsen at det i mine øjne er et ret højt beløb ;)

Håber ikke du finder mit indlæg fordømmende for det er det virkelig ikke - Synes bare det er morsomt så forskelligt man kan se/føle tingene :)

Zette

Dette er et svar til hvordan vildt?

af Berlin (09-03-2015 kl. 17:33)

Svar til dette indlæg

nej jeg ser det ikke som fordømmende! Berlin 10-03-15
kl. 18:09

Derpå være meget stramt?? Line 10-03-15
kl. 13:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook