Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Lene39

10-03-2015 kl. 09:37

Set af 362

Hvad er sundt?

Jeg er altså efterhånden lidt forvirret over hvad der egentligt er sundt og usundt mht økologi, E-numre osv. F.eks. frugt og grønt. Er det bedre at undvære end at spise ikke økologisk/dansk? For så vil vi jo aldrig få vindruer melon og andet ellers lækkert og sundt (det er i hvert fald ikke noget jeg ser økologisk). Og hvad med pålæg? Vi har altid mørk pålægchokolade i huset men prøver at spare lidt på det, men jeg tænker alligevel at det er sundere end f.eks marmelade og spegepølse. Spegepølse kan man så godt få økologisk og "helt uden numre" men det er jo ikke nøglehulsmærket og stadig meget fedt. Ja, jeg synes IKKE det er nemt. Og det er børnene jeg tænker mest på her. Man vil dem jo gerne det bedste. Hvad er jeres tanker?

Svar til dette indlæg

kan godt forstå du er forvirret! Berlin 10-03-15
kl. 18:03

Jeg tænker, at det egentligt er lige Stine 10-03-15
kl. 17:28

Jeg tænker- lidt med måde. Anno 10-03-15
kl. 16:49

Sundt og usundt Hans-2 10-03-15
kl. 12:36

hjemme hos os er vi meget uenige Zzolla 10-03-15
kl. 10:47

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook