Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Annemarie Olsen

19-03-2015 kl. 08:50

Set af 1145

Gymnastik og kosttilskud

Hej

Jeg havde bækkenløsning ved min første graviditet, og alle læger siger, at man så ikke kan slippe for bækkenløsning ved efterfølgende graviditeter. Så jeg tog tyren ved hornene og lavede et gymnastik-regime og fyldte på med zink og selen og div vitaminer fra første dag, så jeg kunne styrke mine led bedst muligt (jeg kunne jo ikke bestemme over hormonerne!). Og det gav pote! Jeg slap for bækkenløsning! Det var en stor sejr.
Det sjoveste er videoen af min mave med dansende datter indeni lige før termin.
Det bedste ved fødslen var et ur med sekundviser, så man kunne se, hvor lang tid der var tilbage af veen.
Det bedste efter fødslen var det forbudte glas rødvin, jeg drak til den første aftensmad efter hjemkomst fra hospitalet.
Det bedste hjælpemiddel var ammebrikker.
Det, jeg stadig glæder mig til efter 2½ år, er at sove igennem mere end en nat i ny og næ ...

Masser af smil

Annemarie (med søvnunderskud endnu en dag, for lillemanden er igang med endnu en lungeinfektion, så vi var oppe i nat og få spacer ...)

Dette er et svar til Hvad var det bedste du gjorde (gravid)

af Lillestreg (18-03-2015 kl. 14:26)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook