Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Mutti

27-03-2015 kl. 08:20

Set af 147

Min søn spiller det,

han er 10 år og han og hans kammerater har spillet de i flere år. Jeg havde også den holdning at den slags skulle han ikke spille, men da de alligevel sidder og spiller det hos hans kammerater, så fik han også lov derhjemme. Jeg vil så hellere have at han spiller det herhjemme under opsyn, end hos kammaraterne.

Jeg vil nok sige det kommer an på barnet. Nogle børn er bedre til at skille virkelighed og spil fra hinanden end andre.

Jeg tror ikke man bliver psykopat af at spille den slags spil, men diskussionen har været oppe at vende før og her bliver man aldrig enig.

Anyway, man må jo sætte de grænser man selv synes er rigtige. Min søn må så spille voksenspil. Til gengæld må han ikke rende rundt ude til sent om aftenen og lege med kammaraterne. Dét synes han er meget strengt, da alle hans kammerater må cykle rundt til 21-22 om aftenen, men det er altså NO GO her.

Dette er et svar til computerspillet GTA

af Mette (26-03-2015 kl. 21:39)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook