Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Berlin

05-04-2015 kl. 12:22

Set af 768

sådan var det også med

vores dreng - han havde været på neonatal det meste af de 5 uger. Min datter på 1.5 havde ikke noget forhold til ham, og forstod nok ikke hvad en bror var.

men vi vidste at man jo alligevel altid "har et forhold" til en så nært beslægtet som en bror eller en far, hvis ikke på nuværende tidspunkt, så sidenhen, når de bliver større. Og det har vist sig at holde stik - hendes lillebror har fyldt meget i tankerne siden, ligesom Noahs far vil gøre det i hans tanker.

Det virker forkert at springe det over eller skjule det for Noah. Man behøver ikke at gøre et kæmpe nummer ud af det, men jeg er sikker på at det vil være vigtigt for ham sidenhen at vide at han var til sin fars begravelse.

Dette er et svar til Enig hvis

af Kiis (05-04-2015 kl. 11:24)

Svar til dette indlæg

og jeg er sikker på Berlin 05-04-15
kl. 12:23

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook