Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

dreams

09-04-2015 kl. 18:01

Set af 231

Helt klart...

.... ville jeg vælge klasisk. Min datter startede i samme alder som din og har nu spillet i godt 1½ år (hun er 11 år). Hun lært hurtigt at spille nogle små nemme stykker og lærte noder fra starten, så hun nu sagtens kan læse et nyt stykke. Hun spiller nu Für Elise og har spillet mange kendte stykker efterhånden. Hun bruger selvfølgelig begge hænder (det ser helt vild ud når hun spiller de sværre stykker) og er også begyndt at bruge pedaler nu.
Hun går til ene undervisning i musikskolen en gang i ugen af 25 min.

Ved siden af går hun skoleband, hvor hun spiller key-board - dette har hun gjort dette skoleår. Jeg tror hun vælger at stoppe til det næste år, hun synes det er kedeligt, for det er alt for nemt at spille de acorder - kontra det hun ellers spiller. Jeg tænkte ellers at det kunne være godt for hende at skulle spille sammen.

Det skal så også tilføjes at hun er en dygtig elev og har været udtaget til nogle klaverkonkurrencer pga hendes talent. Hun vil dog ikke rigtig konkurre og har kun været med én gang.

Dreams

Dette er et svar til Hvad vil være det bedste at starte med

af Lene (09-04-2015 kl. 11:12)

Svar til dette indlæg

Jamen er også mest til klassisk . Lene 09-04-15
kl. 19:02

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook