Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Jane

12-04-2015 kl. 14:51

Set af 109

Slynge fan melder sig..

Nu er mine børn store, men dengang de var små, var slyngerne uundværlige

Med den ældste brugte jeg en Ringo ringslynge og senere en MeiTai (skildpadde).
Ringslyngen var udmærket, men blev lidt træt af det skæve træk plus jeg manglede lidt bevægelsesfrihed i skulderen i den side, hvor ringene sad. Fin at bære ½ time i men ikke meget længere.
Skildpadden var god da hun blev lidt større dog bedst i perioden 4-9 mdr. Min datter var MEGET stor og hun voksede hurtigt ud af den. Kan med fordel bruges på ryggen, og man kan derfor bære længe i den.

Med nr. to barn havde jeg købt en strækvikle der var intet mindre en fantastisk. Den er på min absolutte top 5 liste over ting jeg IKKE ville undvære til en baby.
Da hun blev større og for tung til strækviklen smed jeg hende i en fastvævet vikle. Det er nok den der giver de største variationsmuligheder (bindemetoder samt hvordan man sætter barnet), men samtidig også den der er sværest at lære at bruge især til rygbæring.
Jeg kom så til at købe en ny mei tai (Eye 2 eye), der er større end Skildpadden og med væsentlig bedre polstring på skuldrene. Desuden er hovedstøtten langt bedre, så barnet kan falde i søvn i den. Den har jeg knus elsket og brugt meget frem til hun var ca. 1½ år

Dette er et svar til Slynge eller ej

af Maja (12-04-2015 kl. 09:19)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook