Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Jane

12-04-2015 kl. 15:12

Set af 54

2

Jeg har brugt mine slynger når:

Babyerne har været urolige - især om aften og ville hænge på mor
Og særligt hvis der har været nødvendige gøremål såsom madlavning

Hvis jeg har været ude blandt folk, hvor baby var blevet overstimuleret eks. familiesammenkomster, markeder ect. En baby i en barnevogn bliver let allemandseje for det er jo SÅ søde... En baby pakket ind i en slynge hos mor (eller far) får lov at sidde/sove i fred, for man går ikke bare ind i intimsfæren hos et andet menneske

Jeg har også brugt den i uvejsomt terræn eks. hvis vi var på tur og lige skulle se et eller andet særligt, hvor det pga. trapper, klipper eller lign. ikke var muligt at medbringe en barnevogn/klapvogn

I butikker / kø hvor baby blev urolig og ikke gad ligge i barnevognen mere (man kan faktisk amme i en slynge uden det kan ses - enormt praktisk Og... Skal jeg blive ved ;-)

Jeg har lige foræret en fin ny strækvikle til en nybragt mor. Ved hun elsker den allerede. Bare en simpel ting som at kunne spise morgenmad med hænderne fri er værdsat.
Strækviklen er nem for der kan du hurtigt tage barnet ud og skifte ble og sætte det tilbage igen bagefter - Uden at skulle binde slyngen op.

Jeg har lært at binde alle mine slynger via youtube videoer - Intet problem. Men ellers kan jeg varmt anbefale netforumet www.slyngebarn.dk (der afholdes møder for folk som gerne vil hygge sig og evt. lære at binde en slynge og/eller blive klogere på hvad man skal vælge)

Jeg har brugt slynger fra nyfødt til ca. 1½ år, men hvis man får lidt mindre børn end mine, kan man sagtens bruge dem længere.

Dette er et svar til Slynge eller ej

af Maja (12-04-2015 kl. 09:19)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook