Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Marianne

14-04-2015 kl. 09:13

Set af 250

Min på 10 er ikke alene

Jeg synes ikke kun det er et spørgsmål om at de KAN, det er også et spørgsmål om at man viser dem, at man gerne vil dem det bedste, og derfor også være der for dem, når de er syge.

Selv om de er ved at være store, vil min alligevel gerne ligge op af mig, hvis der er feber eller han bare er skidt tilpas. Det er også rart at have mor i nærheden, hvis man får lyst til et koldt glas saftevand eller noget andet.

Mit barn er heldigvis sjældent syg, 1-2 gange om året, så derfor kan jeg "tillade" mig at have den holdning, -jeg har meget få af barnets første sygedag. Jeg er klar over, at det for andre kan være noget vanskeligere.

Marianne

Dette er et svar til Barn alene hjemme ved let sygdom hvornår

af Mig (12-04-2015 kl. 19:45)

Svar til dette indlæg

Hvor er jeg enig! Louise 14-04-15
kl. 09:43

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook