Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Berlin

15-04-2015 kl. 09:00

Set af 380

du er vist gift med en teenager?

hvis du krævede at dyrke sport eller dig selv på et tilsvarende plan, ville jeres familie jo falde fra hinanden. Han opfører sig jo som om han kun har sig selv at tage hensyn til.

jeg er overrasket over, at din mand ikke engang kan finde ud af at bøje sig, når det gælder jeres søn. Man skulle tro, at han i det mindste ville bakke op om, at jeres søn kunne udvikle samme glæde ved fodbold?

jeg synes du skal slå i bordet. Helst ikke med råb og skrig, men ved at I sætter jer med en ugekalender, og at du så plotter de samme 12 timers "egotid" ind til dig selv, som han tager til sig selv hver uge. Du kan fx lægge to ganges aftenkursus (til sen aften!) på to af de ugedage, hvor han ikke har fodbold, samt et eller andet halvdags projekt den ene weekenddag. Og så kommer der jo jeres børns fritidsaktiviteter oveni.

Forhåbentlig kan det bringe din mand til fornuft at se det sort på hvidt. Han vil have svært ved at påstå, at han har ret til mere egotid, end du har.

Min mand går til sport ca 3 gange om ugen/6 timer/uge, men er dog meget hensynsfuld - det er om aftenen efter aftensmad, og sjældent i weekenden. Vi har fordelt ungernes fritidsting på lige meget hente/bringe til os begge.

Dette er et svar til Hvor meget tid bruger I

af Anno (14-04-2015 kl. 19:50)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook