Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Tina

21-04-2015 kl. 19:50

Set af 140

Hotel Legoland

Kære Malu82

Jeg plejer ikke at svare her på Netbaby, men jeg synes, at jeg vil give mit besyv med:

Vi har været flere gange på Hotel Legoland. Mine børn er henholdsvis 7 og 10, og de ELSKER det. De er vant til hoteller, men Legoland er noget helt specielt. Det er de færreste hoteller (vi har været på), der på den måde er på børnenes præmisser, og stemningen er helt fantastisk børnevenlig. Vi var der senest i påsken, og vores børn er helt høje af glæde under det meste af besøget :-)

Vi plejer at spise buffet på hotellet. Det er dyrt. Jeg tror snarere, det er 250 kr. for en voksen (halv pris for børn), og drikkevarer er ikke inkluderet. Billund by ligger ikke langt væk, så jeg tænker, at det vil kunne lade sig gøre at gå ned i byen og spise, men jeg kan godt forstå, hvis I -trods at det er en dyr fornøjelse - vælger at spise på hotellet.

Vi har aldrig haft mere end en enkelt overnatning på hotellet ad gangen, men vi har også familie i Jylland, som vi plejer at besøge samtidig. Jeg vil også mene, at to hele dage i Legoland er tilstrækkeligt, men hvis I tager toget, er det selvfølgelig ikke sikkert, at det så ender med to hele dage, hvis I nøjes med en enkelt overnatning.

Jeg håber, du får overtalt din kæreste :-)

Hilsen Tina

Dette er et svar til Mini ferie hotel Legoland

af Malu82 (20-04-2015 kl. 13:23)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook