Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano

04-05-2015 kl. 09:50

Set af 300

Venner med børn

Hvis I inviterer venner, der har jævnaldrende børn, forventer I så, at børnene deltager? Både egne og vennernes? Jeg tænker bare almindelig besøg med spisning hos hinanden. Og hvis I bliver inviteret, tager jeres børn så med?

Jeg spørger, fordi vi har et vennepar, der har jævnaldrende børn med vores, og vores børn er altid (de vil gerne!) med, når vi besøger dem, og de laver ikke andre planer, når de besøger os, men er hjemme og vil gerne være sammen med deres børn.

Vores vennepar derimod har ikke deres ældste (som er 1 år yngre end vores ældste) med, når de besøger os, og når vi besøger dem, og vores børn er med, så har hun andre planer og drøner ud og ind af døren og rundt til venner og veninder. Siger ikke rigtigt noget til vores børn, går bare. Og så sidder vores børn ligesom bare der på rad og række i sofaen en hel lørdag eftermiddag og aften.

Jeg synes, det er lidt ærgerligt, at det er sådan, men det kan være, at det bare er mig, der er gal på den:-)

Svar til dette indlæg

Snak med dem Ann# 04-05-15
kl. 12:49

Hvor gamle er børnene? Stenz 04-05-15
kl. 10:43

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook