Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ano

04-05-2015 kl. 22:03

Set af 374

Ville i turde??

Min mand skal på drengetur samme weekend som jeg skal arbejde. Jeg tager derfor ungerne med på job, hvilket ikke er noget problem.
Jeg møder kl. 7, og vi har nu snakket om, om de bare skal sove videre, når jeg tager på job, og så bare komme hen til mig, når de er oppe, har fået morgenmad og keder sig. Min vagt hedder 7-13 begge dage, så tiden hos mig, bliver jo knap så lang, hvis de sover til 8, og kommer til mig kl. 9 eks.
De er næsten 10 (pige) og næsten 7 (dreng). Jeg arbejder 500 meter fra vores bopæl, min datter har telefon, så kan hurtigt få fat i mig. Jeg kan til nød også komme hjem, hvis det er helt skidt. Derudover bor mine forældre 100 meter herfra, så dem kan de også søge hjælp hos, hvis der skulle blive noget.
De har før været alene en time om eftermiddagen, mens vi handlede ind.
Som jeg stiller det op her, tænker jeg at det kan vi sagtens, men ved ikke om det er for uansvarligt??

Svar til dette indlæg

Hvis børnene begge er ok med det Lone Møller 06-05-15
kl. 08:23

Nej ville ikke Mia 05-05-15
kl. 21:22

Hvis de har lyst, så ja:-) (t) Den gamle 05-05-15
kl. 20:57

Ja, Stine 05-05-15
kl. 18:32

Det vil jeg bestemt mene, du kan Kathrine 05-05-15
kl. 10:29

Spørg dem! JEB 05-05-15
kl. 07:25

Ja Mette 04-05-15
kl. 23:22

Kommer an på modenhed! Pia 04-05-15
kl. 23:05

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook