Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Stine

20-05-2015 kl. 00:34

Set af 226

Jeg har ikke skrevet, at jeg synes, at

Tanker er en dårlig forælder. Jeg har skrevet, at jeg ville holde mit barn hjemme, hvis det blev udsat for vold. Og ja, jeg mener faktisk godt, at man må flygte fra vold. Når det drejer sig om børn, mener jeg ligefrem, at man SKAL flygte fra at udsætte det fra vold, lige meget hvor meget man principielt set har ret til at være i skolen.

At holde barnet hjemme, mens man kontaktede skoleleder, skoledirektør, borgmester, jurist, undervisningsministerium eller lign. (ca. i nævnte rækkefølge), ville lære barnet, at man

beskyttede det mod vold og

kæmpede en brav kamp for det (altså ikke BARE flygtede)

Man kan godt være uenig i dette, men vi er åbenbart også uenige om, om man herinde må skrive, at andre er vanvittige, har mistet forstanden og er mindre socialt begavede og om man må skrive føj om deres indlæg. Og det undrer mig. Jeg har ikke tidligere haft noget horn i siden på tanker, men jeg synes, at hun er gået langt over stregen i sprogbrugen i sine indlæg i dag - og det er det, jeg har anmeldt hendes indlæg for. Hvad er det i mine indlæg, der får dig til at tro, at jeg har et horn i siden på tanker?

Stine

Dette er et svar til anmeldt for hvad?

af nanne71 (19-05-2015 kl. 23:48)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook