Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mor

20-05-2015 kl. 13:43

Set af 242

Silas holst, Lykkehjulet, make up

Vi indbetalte 100 kr i ti mrd og havde dermed 1000 kr pr næse. For det fik vi , 12 personer mener jeg vi var , følgende til min søsters polterabend.

Vi mødtes på hendes job, hvor hendes chef havde tilbudt vi kunne gemme os i bankoboksen ( hun var i bank), der sendte han hende ned og vi overraskede hende. ( men man skal være sikker på de er robuste nok, da det ellers kunne få modsatte effekt- bnak, bankrøveri osv, men det syntes hun var megasjovt. Bagefter spiste vi morgenmad, vi havde taget en ting med hver især.

Så havde vi en masse klippekort og valgte at spare på transport og tog bus rundt i indre by. Nu kommer det sjoveste.
Vi havde booket en dansetime med Silas Holst fra Vild med Dans, mega FEDT var det, og dernæst videre til et hotel, hvor vi havde lejet et værelse. Her spiste vi medbragt frokost, pølsehorn, champagne, grøntsagsfad, jordbær med chokolade, sodavand. ( Vi havde en kuffert med , fyldt med div. drikkevarer- sodavand, vand, champagne osv). Mens vi nød den, havde vi booket en fotograf og makeupartist som lagde make up og satte hår, og vi havde fundet 5-6 kjoler i min søsters skab, som vi havde taget med. Så gik vi ud i Kbh og fik taget fotos, og dem fik hun bagefter.

Efter der hyggede vi på hotellet og så bankede det på døren og der havde vi booket Bengt Burg fra Lykkehjulet, som så lavede Lykkehjulet. Det var også megasjovt.

Efter der, afsluttede vi hotelværelset og tog hjem til en veninde, som havde lavet en 3 rettes menu. Vi spiste og havde alle sammen en lille ting med til min søster- hvordan havde vi mødt hende og der var en historie

Dette er et svar til polterabend.. man aldrig glemmer

af anopt (19-05-2015 kl. 18:57)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook