Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano på den her

26-05-2015 kl. 08:14

Set af 660

Indtrækning på det ene bryst

Jeg opdagede i lørdags en indtrækning på det ene bryst når jeg løfter armen. Jeg har også smerter nederst i brystet og lidt ned på ribbenene. Umiddelbart kan jeg ikke finde nogen knude, jeg synes dog det bryst nogle steder er en smule hårdere end det andet. Men det kan også være min hjerne, der spiller mig et pus, jeg er ikke sikker. Jeg har lige snakket med lægen, men mente jeg skulle afvente et par uger, og hvis det stadig er der, skulle jeg ringe igen. Han ville ikke se mig nu. Han mente, det havde noget med min menstruationscyklus at gøre. Jeg skal have mens i weekenden, hvis jeg da ikke er gravid. Jeg er 27 år.
Er der nogen der har prøvet noget lignende? Ville jo allerhelst gerne have at vide, at det er noget ganske ufarligt, men hvis nogen har prøvet det samme og det var f.eks. brystkræft, vil jeg også meget gerne vide det.... Brystkræft er det eneste jeg får frem ved at Google, men der må da være andre ting et bryst kan fejle..?

Svar til dette indlæg

Ja desværre Ln 26-05-15
kl. 16:41

Tak for jeres svar Ano på den her 26-05-15
kl. 15:11

det er rigtigt nok Berlin 26-05-15
kl. 12:22

Få dit bryst tjekket asap Lulu 26-05-15
kl. 10:04

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook