Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Stine

28-05-2015 kl. 21:00

Set af 183

Jeg ville sige det til forældrene -

og ja, det er da en akavet situation, men jeg ville gøre det alligevel. Det er meget muligt, at drenge bare skal have at vide, at sådan gør man ikke (han har jo åbenbart svært ved selv at regne ting ud, andre børn i den alder godt ved).

Jeg ville sige: Jeg tror, at jeres dreng er nysgerrig efter at se, hvordan vi bor, for han har prøvet at komme ind gennem vores altandør, og han har hoppet på vores trampolin. Vil I ikke lige fortælle ham, at han ikke skal gøre det. Vi ved godt, at han ikke har gjort det i en ond mening, så vi er ikke sure, men kan bare godt lide at være i fred. - Så siger de et eller andet undskyldende, og så siger I et eller andet forstående, f.eks, at det må være hårdt at have en dreng med autisme eller spørger, hvordan han trives eller lign.

Overskudsløsningen er selvfølgelig at vise drengen, hvordan I bor.

Held og lykke,
Stine

Dette er et svar til Hvordan ville du reagere?

af Mia (28-05-2015 kl. 19:53)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook